شرایط استفاده  / Terms of Use

قوانین کلی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی سبحان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها و خدمات ارائه شده در سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سبحان اقدام کند.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی سبحان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش‌‏ را فراهم کرده است.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی سبحان به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه یا پیش فاکتور ارسال شده  توسط پست الکترونیک، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

فروشگاه اینترنتی سبحان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد؛ با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد،

حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ای سبحان محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.

 کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره همراه و تلفن ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.